? ??????????????Brown Leaves? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 1322 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????Life Is Dandy? ????? ?? ???Rating: 4.6 (5 Ratings)??4 Grabs Today. 1443 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy I BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, August 11, 2009

PRS Kebangsaan di Kota Kinabalu, Sabah







Pada 2 - 5 Ogos 2009 saya telah diamanahkan oleh pihak JPNS untuk menyelia dan membimbing ahli PRS N.S di Perhimpunan PRS Kebangsaan di Kota Kinabalu, Sabah. Seramai 12 orang ahli PRS telah mewakili N.S ke perhimpunan tersebut. Salah seorang PRS dari SMKUR telah terpilih ke perhimpunan tersebut iaitu Ahmad Aiman Assamudin b Razli dari Tingkatan 4 Zuhrah.

Pengalaman yang dilalui oleh ahli-ahli PRS yang terpilih sangat berharga dan segala input yang diperolehi di sana akan dapat dikongsikan kepada ahli-ahli PRS di sekolah. Manakala guru-guru pengiring pula dibawa melawat sekitar Kota Kinabalu, Sabah seperti Maktab Gaya, Maktab Yayasan Sabah, Universiti Malaysia Sabah dan Pasar Philipine.

Mutiara sungguh banyak dan murah.... cuma sayang duit tak mencukupi . Kalau boleh semua mutiara yang ada kat sana nak dibawa balik. Pengalaman indah ini sangat berharga dan saya bersyukur kerana terpilih dalam menyertai perhimpunan ini..... Jauh perjalanan, luas pengalaman , penuh pengetahuan dan dimanfaatkan kepada para pelajar serta rakan-rakan.

0 comments: