? ??????????????Brown Leaves? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 1322 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????Life Is Dandy? ????? ?? ???Rating: 4.6 (5 Ratings)??4 Grabs Today. 1443 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy I BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, July 8, 2009

Lawatan Kerjaya Kelab Kaunseling


SMKUR & SMK SENAWANG




Lawatan ke MSU/PTPL, Shah Alam Selangor:

Pada 8 Julai 2009 Kelab Kaunseling dan Kerjaya telah membuat lawatan ilmiah dan kerjaya di salah sebuah IPT swasta di Shah Alam, Selangor iaitu (Management and Science University) MSU/PTPL. Seramai 40 orang ahli kelab kaunseling dan 4 orang guru telah menyertai lawatan tersebut. Guru-guru pengiring terdiri daripada Pn. Rozita, Cik Fadhilah, En. Ali dan En. Mazlan. Jam 10 pagi kami tiba di MSU dan disambut oleh Cik Nurul seorang 'marketing counselor' di sana. Kami dibawa ke dewan seminar untuk taklimat 'Kursus Hospitaliti' oleh seorang pensyarah dan mengadakan demonstrasi memasak 'spageti' dan 'ayam goreng'. Kami diberi peluang untuk merasa keenakan masakan yang disediakan.
Kemudian kami di bawa melawat di sekitar lokasi seperti library, restoran dan sebagainya. Secara kebetulan satu rombongan dari SMK Senawang juga melawat ke tempat yang sama anjuran Kelab Kaunseling sekolah tersebut. Pertemuan yang tidak dirancang ini tentunya menambahkan keseronokkan lawatan kami. Semua ahli kelab mendapat input kerjaya yang sangat berguna untuk masa depan mereka.

0 comments: