? ??????????????Brown Leaves? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 1322 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????Life Is Dandy? ????? ?? ???Rating: 4.6 (5 Ratings)??4 Grabs Today. 1443 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy I BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, December 27, 2009

Konvensyen Guru Kaunseling Kebangsaan 2009




Kenangan di Hotel Gold Course, Kelang kerana terlibat sebagai perwakilan Majlis Guru Kaunseling N.Sembilan ke Konvensyen Guru Kaunseling Peringkat Kebangsaan pada bulan Jun 2009.. Sangat menarik dan banyak input yang diperolehi. Melalui konvensyen ini dapat meningkatkan ilmu pengetahuan dalam bidang kaunseling untuk diaplikasikan di sekolah demi anak didik yang tercinta. Bertemu dengan ramai rakan-rakan kaunselor dari seluruh Malaysia.

Friday, December 4, 2009

Kursus Perkhidmatan B&K dan Perjumpaan Guru-Guru Kaunseling Cemerlang Peringkat N.Sembilan 2009



Pada 1 - 3 Dis. 2009 Unit Hem, JPNS telah mengadakan kursus untuk guru-guru kaunseling sek. men NS di Ayer Keroh d'Village Melaka. Tujuan kami berkumpul adalah untuk meningkatkan ilmu pengetahuan dan meningkatkan kemahiran kami sebagai seorang guru kaunseling di sekolah. Pelbagai input telah disampaikan termasuk tentang pengurusan & pentadbiran , ilmu kaunseling dan perjumpaan kali pertama guru-guru kaunseling N.Sembilan.

Tahniah diucapkan kepada Peg. Kaunseling Unit Hem JPNS , En. Mohd. Mulub b Yusof di atas inisiatif yang telah dilakukan. Semoga mutu perkhidmatan guru bimbingan dan kaunseling semakin cemerlang lagi berkesan.....